Dostępnik
Salonik u Jacka
Światłem w oczy, czyli Grzegorz Złotowicz przesłuchuje mnie w krzyżowym ogniu pytań
0:00
-1:07:20

Światłem w oczy, czyli Grzegorz Złotowicz przesłuchuje mnie w krzyżowym ogniu pytań

To nie był mój pomysł, a na dodatek może mi zaszkodzić. Grzegorz Złotowicz uznał, że trzeba przedstawić bardziej mnie i zaproponował nagranie wywiadu ze mną. No to jest. A przy okazji przymusza mnie do podniesienia jakości nagrań, chociaż ja wolę się uczyć powoli. Dziękuję Grzegorzowi za wykonaną pracę, bo jest imponująca. --- Send in a voice message: https://anchor.fm/jaczad/message

0 Comments
Dostępnik
Salonik u Jacka
Zapraszam do saloniku ludzi, z którymi rozmawiam o technologiach w służbie osób z niepełnosprawnościami. Przyglądamy się nowinkom i przeszłości. No i oczywiście o dostępności, bo bez niej technologia nie poradzi.