Dostępnik
Salonik u Jacka
Przerwa, czyli wracam za miesiąc
0:00
-6:48

Przerwa, czyli wracam za miesiąc

Dzisiaj odcinek bonusowy. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zgodzili się nagrać ze mną podcast. Wyrażam podziw i uznanie wszystkim słuchającym moich nieudolnych nagrań. Doszedłem już do pewnej wprawy, chociaż do mistrzów mi daleko, więc nagrania są coraz lepsze. Przez miesiąc odpuszczam nagrywanie i postaram się wrócić z drugą serią w listopadzie. Jeżeli zechcesz - napisz do mnie ze słowami uznania lub krytyki, z pomysłami na kolejne odcinki i wskazaniem ludzi, dla których dostępność jest ważna, tak jak dla mnie. Na razie:) Aha... Jeszcze mój adres email: jaczad@gmail.com. --- Send in a voice message: https://anchor.fm/jaczad/message

0 Comments
Dostępnik
Salonik u Jacka
Zapraszam do saloniku ludzi, z którymi rozmawiam o technologiach w służbie osób z niepełnosprawnościami. Przyglądamy się nowinkom i przeszłości. No i oczywiście o dostępności, bo bez niej technologia nie poradzi.